·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·
相思無用◈唯別而已
別期若有定*千般煎熬…又何如
莫道黯然消魂×何處柳暗花明 ·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·
今日要考試啦,要考番在S.1 English Bridge Course學過嘅野,擔心...
所以,Miss Wong在第三堂幫我地溫習,同我地默書.
今次我"有備而戰",30個錯左8個,Ivy同Vivian比我仲好,兩個都係錯左6個,勁!
之後考試,有成八頁咁多,仲多過基榮以前考個d...VoV"
我地仲要作篇60字的文,但當然難不到我,我仲作120字比佢呢!
希望唔好唔合格啦!>o<
聽日又要代表Class 3參加一個比賽,但我唔溫啦,好疲累...