·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·

                                           相思無用唯別而已

                                     別期若有定千般煎熬…又何如

                                      莫道黯然消魂×何處柳暗花明

·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·

 
你知道我是誰嗎?

暱稱: Yuki姐
性別: 女
國家: 香港
知多一點點... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日記

翌日
班際
中秋
走了
同營


誰給我?

 
最近三個月尚無任何留言

 
朋友錄

 

 
生日倒數

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


番學

今日第一日到銘基上課,我好似好遲咁,番到去個個都到齊...=^=

第一時間睇下自己到邊個英文班上課先,原來係Class 3,有d基榮嘅同班同學都係Class 3喔...

第二時間睇下自己派去邊班,係A,B,C,D or E班呢?

成班人圍著個告示板,奈何,好難去睇呀!=O=[所以我才選擇先去睇分派英文班的告示板!]

終於,看...到...了...!

我係CCC Ming Kei College的Form.1D班的一分子呀!

開心哇...!

之後,要上堂,個老師幾好,叫Miss Wong.

另一個Miss Wong...哼!!我可不太喜歡她呢![自從第一日比佢監考英文TSA開始已不太喜歡她...]

Class 3有6個基榮學生[上+下午合計],大約佔左全班的三分之一...

D同學好"得"呀!

嘻嘻,我係另有所指...

期待下一天...