今日第一日到銘基上課,我好似好遲咁,番到去個個都到齊...=^=
第一時間睇下自己到邊個英文班上課先,原來係Class 3,有d基榮嘅同班同學都係Class 3喔...
第二時間睇下自己派去邊班,係A,B,C,D or E班呢?
成班人圍著個告示板,奈何,好難去睇呀!=O=[所以我才選擇先去睇分派英文班的告示板!]
終於,看...到...了...!
我係CCC Ming Kei College的Form.1D班的一分子呀!
開心哇...!
之後,要上堂,個老師幾好,叫Miss Wong.
另一個Miss Wong...哼!!我可不太喜歡她呢![自從第一日比佢監考英文TSA開始已不太喜歡她...]
Class 3有6個基榮學生[上+下午合計],大約佔左全班的三分之一...
D同學好"得"呀!
嘻嘻,我係另有所指...
期待下一天...
|