今日已經是第五日番學,可以休息兩天了!
要藉著這兩天做功課...還是不能好好休息喔...
嘻嘻,今日Miss Wong的突擊默書成功!
好多人都比佢"擊"中!
幸好,我噚晚仲有溫書,冇白費功夫!^.^
但都有兩個人全對,佢竟然係Jack?!
我真的懷疑他是否"出貓"!?
不過,他真人不露相也有可能的![大智若愚?!!]
另一個,嘻嘻,自己估吧...哈哈...^o^
"Up To You!"終於勝利了!
本來是和"Oh My God!"同分的,但最後,我們決戰"勝利"了!!
我們以"擴寫句子"[當然是英文...]為比賽,作得最長就勝利!
我地作左42個字,佢地就作左40個字...[XD"]
隔離班最多都只作到28個字!
破紀錄...=3=
今日"雙喜臨門"!>o<"
|