今日難得呀媽唔洗番工,於是決定去逛街&買番學嘅用品lu...
由於d店鋪未有咁快營業,於是我同呀媽去附近公園玩千秋...@~@"
嗯...有點大不透...>_<"
當然,我唔需要呀媽幫我打千秋喇!
我旁邊的那位小妹妹見到我"飛"到咁高,就同佢呀媽講:我要好似個個姐姐咁高!媽咪快d幫我!!
"飛"咁高其實好危險嫁...
姐姐我識打千秋的技巧,要一伸腳,一縮腳,所以就"飛"得好高喇!>w<
之後,就去左買左筆袋,書包,文具,皮鞋,波鞋,錢包,用左好多$,大出血!*o*
九點幾去到三點幾先番屋企...流汗!
|