今日派卷,想不到,自己竟然係93分!
同Ivy一樣,我地係十個班中最高分的兩個!
Surprise!>3<
我個篇120字的文,錯左兩個mistakes,Miss Wong扣左我1分,總分係19分,happy!
但之後就要落出比賽了,Wallace等人負責Picture Dictation,Bonnie,Shan Shan負責Film Watching.
Film Watching係睇超人特工隊,好搞笑呀!
但最令我唔服氣的事,要Bonnie,Shan Shan搶答問題的時候,個鐘都唔響嘅!!\ _ /"
有冇搞錯呀!非常唔公平啦!
到我,Niki等出去代表的時候,個鐘都白痴嫁,我唔按佢都響!痴線!
個Miss Wong[我憎個位!]仲話我地整壞d鐘,頂佢唔順!
幸好,我地入到準決賽,但我地最後都輸左...
明明係Ivy按得最快,個Miss都睇到,但個呀Sir仲叫Class 10最快,不服原因之一!
呀Sir開頭又話要聽完問題先搶答,Class 5同Class 10都唔遵守嘅,個呀Sir又冇話佢地,不服原因之二!
所以,Vanessa在黑板寫上"Class 10贏得唔光彩!"來泄憤,寫得好!
Miss Wong都替我地不值!
最後,我地仲問佢攞MSN呢!
十日嘅課程就完左啦,唔捨得呀!>333333<
|