·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·

                                           相思無用唯別而已

                                     別期若有定千般煎熬…又何如

                                      莫道黯然消魂×何處柳暗花明

·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·

 
你知道我是誰嗎?

暱稱: Yuki姐
性別: 女
國家: 香港
知多一點點... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日記

翌日
班際
中秋
走了
同營


誰給我?

 
最近三個月尚無任何留言

 
朋友錄

 

 
生日倒數

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


不服

今日派卷,想不到,自己竟然係93分!

同Ivy一樣,我地係十個班中最高分的兩個!

Surprise!>3<

我個篇120字的文,錯左兩個mistakes,Miss Wong扣左我1分,總分係19分,happy!

但之後就要落出比賽了,Wallace等人負責Picture Dictation,Bonnie,Shan Shan負責Film Watching.

Film Watching係睇超人特工隊,好搞笑呀!

但最令我唔服氣的事,要Bonnie,Shan Shan搶答問題的時候,個鐘都唔響嘅!!\ _ /"

有冇搞錯呀!非常唔公平啦!

到我,Niki等出去代表的時候,個鐘都白痴嫁,我唔按佢都響!痴線!

個Miss Wong[我憎個位!]仲話我地整壞d鐘,頂佢唔順!

幸好,我地入到準決賽,但我地最後都輸左...

明明係Ivy按得最快,個Miss都睇到,但個呀Sir仲叫Class 10最快,不服原因之一!

呀Sir開頭又話要聽完問題先搶答,Class 5同Class 10都唔遵守嘅,個呀Sir又冇話佢地,不服原因之二!

所以,Vanessa在黑板寫上"Class 10贏得唔光彩!"來泄憤,寫得好!

Miss Wong都替我地不值!

最後,我地仲問佢攞MSN呢!

十日嘅課程就完左啦,唔捨得呀!>333333<