明天就要番大陸,好期待喔!
點解?因為我可以去溜冰,游水,玩碰碰車...
哈哈,我貪玩嘛!>u<
如果我個表弟肯讓我呢個表姐用電腦的話,我仍會每日黎打日記嫁!
好掛住身在澳門的玲玲姐姐,唔知佢仲會唔會同我一齊去溜冰呢?
上次見佢已經係兩年前啦,佢依家都讀緊大學lu...-___________-"
嘻嘻,我依家都可以說是中學生,大家差別未算太大喔...ovo"
諗起搭船,有點害怕,上次搭番大陸,在船上嘔左一次,在酒樓又嘔左一次...=o="
搭去澳門倒沒出現這個情況,不過搖得好犀利,都好容易會嘔...
我今早都有嘔,嘔左d黃色野...嘔心![要養好身子,不然肚子痛,那可糟透了!XD"]
要收拾行李了,By Bicycle啦!>3<
|