·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·

                                           相思無用唯別而已

                                     別期若有定千般煎熬…又何如

                                      莫道黯然消魂×何處柳暗花明

·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·

 
你知道我是誰嗎?

暱稱: Yuki姐
性別: 女
國家: 香港
知多一點點... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日記

翌日
班際
中秋
走了
同營


誰給我?

 
最近三個月尚無任何留言

 
朋友錄

 

 
生日倒數

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天


回鄉

明天就要番大陸,好期待喔!

點解?因為我可以去溜冰,游水,玩碰碰車...

哈哈,我貪玩嘛!>u<

如果我個表弟肯讓我呢個表姐用電腦的話,我仍會每日黎打日記嫁!

好掛住身在澳門的玲玲姐姐,唔知佢仲會唔會同我一齊去溜冰呢?

上次見佢已經係兩年前啦,佢依家都讀緊大學lu...-___________-"

嘻嘻,我依家都可以說是中學生,大家差別未算太大喔...ovo"

諗起搭船,有點害怕,上次搭番大陸,在船上嘔左一次,在酒樓又嘔左一次...=o="

搭去澳門倒沒出現這個情況,不過搖得好犀利,都好容易會嘔...

我今早都有嘔,嘔左d黃色野...嘔心![要養好身子,不然肚子痛,那可糟透了!XD"]

要收拾行李了,By Bicycle啦!>3<