2015年7月2日 晚上
終於都到左七月份la~
今日第一日係里斯本大學番暑期班~
前日做ge網上測試得出我ge LV. 係B1
唉...果然去太耐旅行, 葡文忘記得七七八八...
暑期班d活動好多丫~又有旅行又有睇戲又有參觀~
一定要練番好d葡文先得!!
係漫長ge歐洲留學之旅, 竟然可以比我遇到中學同學~
真係感動到死丫~
作為東道主, 真係要好好帶佢遊下里斯本^^
我真係好想番澳門丫~仲有三十日~
比多啦a夢個隨意門比我la~好掛住屋企張床丫~
T^T..