2015年5月28日 晚上
考完試la!!~
辛苦左咁多日終於解放la~~~
同時都代表係科英布拉大學ge學習生活完結
希望可以all pass la~
為左方便日後ge生活安排,
上星期去左里斯本租一間新屋
一黎係六月份去旅行戈陣放行李用, 二黎可以七月係里斯本讀暑期班住,
新屋ge房東好熱情, 裝修好有特色又温馨, 可惜係三樓又無電梯...
為左方便搬行李, 今日又南下左一次, 搬一部分行李過去
後日再搬埋剩低戈d, 就正式住係里斯本la~~~
好期待接下黎ge生活丫~^^y