2015年4月2日
今日係前往劍橋ge日子
但係時間比較鬆動就比較遲動身
係King Cross 九又四分三月台旁ge店買哈利波特ge紀念品
買左唔少, 諗住聽日去studio可以買少d, 拎少d
11點幾上火車去劍橋
本想踏單車遊劍橋ge我
係放下五年ge單車生涯ge今日竟然...
頭十五分鐘係度練起步
跟住一個鐘練直線
一個鐘練轉彎.... 衰左..
發覺自己真係唔適合踏單車出馬路..
堅持左兩個幾鐘...就去左還單車...T^T
結果係大脾大片瘀黑, 腿多處於青, 重傷丫大佬!!!
為左享受接下黎ge時間, 就決定坐紅巴遊劍橋, 妖..早知就唔踏單車la...
到左附近ge購物區落車, 係timberland買左對貴貴貴ge靴,
換上之後心情好番好多~~~~^^
係天黑前坐火車番倫敦,
為第二日ge 哈利波特之旅提早休息~
|