2015年3月28日 晚上
離家出走己經十二個鐘..
第一次係歐洲呢個完全陌生環境自己一個去旅行
琴晚同伴們一批批咁離開..剩低我一個獨守空屋..T^T
今朝一早七點起身, 汁好晒野就出門, 時間算有D趕。。
到左巴士站等唔到想要ge 24T, 是但上左一架去baixa ge車
好彩有個婆婆好人提我架車唔去baixa
我立即落車沖去火車站
到左之後又唔知架車係邊, 又係最後三分鐘問左個婆婆先趕到架車
到左AVEIRO之後等左半個鐘車到PORTO
當火車到左站之後, 立即比眼前GE景象震撼左,
真係好好好好好好好好好靚丫!!!!
影左好多張相之後未行出火車站就見到換錢GE地方
咁岩我仲未換英鎊,以免夜長夢多,即刻換左500歐
我ge豪洗之旅先岩岩開始warm up
第一餐中午已經豪食左19歐$$
係DOURO河邊飲一杯SANGRIA已經用左2.5歐
買左一日黃巴睇晒PORTO名勝用左12歐
可惜今日食唔到FRANCESINHA,
聽日係星期日,好多店都唔開
講番個青年旅舍先~
係以電影為主題GE青旅, 我ge房間主題係E.T
我睇過其他房,除左間怪誔屍新娘同這個殺手不太冷其他都未睇過。O.O
果然同識ge朋友一齊住先可以比較自在
入住戈陣唔見人,到我想番黎休息戈陣就三個出現晒張床
仲要三個都係黑人女仔。。又只係開床頭燈
其中一個訓上面仲已經訓緊覺。。大佬,先八點唔夠JA。
我又唔想咁早訓,只好落大廳上網。。
點知。。。個廚房近,成班人係我後面又傾又食野,,感覺超尷尬。。
我真係諗住撐到九點先去沖涼訓覺架
依加又怕嘈到室友。。唉。。
聽日再遊多一日就要去倫敦LA
好期待好期待好期待^x^
2015年3月29日 晚上
今日九點左右起身流洗之後就繼續我gePorto之旅
因為今日想去行下Douro另一邊ge市集
出到大街搭黃巴又兜左一大圈,
係另一岸睇Porto就正好係明信片ge景色, 真係好靚~
用5歐買左一條魚項鍊,
臨近中午就係旁邊ge一間唔錯ge餐廳食Francesinha, 緊係加一杯葡萄酒la~
成餐用左16.75歐..
酒係唔錯, 但係個Francesinha就咸死姐la....
飯後繼續漫步岸邊再係Luis一世大橋下層行去另一岸
今日可能係太早過黎, 所以無人係度賣藝..
諗係琴日聽到一首小提琴ge <Thousand Year>, 個feel超好
可惜...
跟住向青旅方向行, 經過Rua das flores,
美麗ge街道, 但係因為星期日好多店都無開..
趁早番到青旅收拾, 大概由五點開始上床訓覺, 準備第二日ge接駁巴
換左新ge roommate, 其中好似係一個男生...
米住...我唔係book ge係女生房咩?? 仲要訓我下層...
算..反正姐係凌晨會走老~~
管他的.
|