2015年3月1日 晚上
呢個星期天氣都唔係幾好, 唔係陰天就係落雨
搞到心情都變得陰陰沉沉...
一向做宅女ge我就緊係留係房間打機bo劇la
其實生活同澳門無咩唔同
只係三餐自己黎
每日就起身, 上網, 整早餐, 上網, 整午餐, 上網, 整晚餐, 上網, 訓覺..
除左番學同出外旅行
唔知係唔係本身係屋企都唔多同屋企人傾計
每年都會出一次trip又無咩打電話番屋企
生活真係同平時一樣丫....
呢幾日陸續有同學仔都因為思鄉而唔開心
唉... 先一個月ja... 仲有成年要過...
我e+只係想個病快d好, 可以出去玩
仲有一個月就可以去倫敦la~
好期待丫~
最近一直因為某d事而一直唔開心
e+諗通左, 好番好多la~
緣份自有安排, 屬於我ge就一定會係屬於我, 唔屬於我ge點勉強都無用
只有放開胸懷, 接受自己, 接受別人, 緣份自然會帶我去到我應該去ge地方
我ge 612星球, 我ge玫瑰,
而首先, 我要幫自己裝上笑容, 不要再一副生人勿近ge樣子
主動和直視每一份可能ge緣份
遇到有感覺ge要製造機會
希望我ge異國戀情可以盡快開花結果la~^^
|