2015年2月26日 早上
Oh~ my ~god~
繼感冒左成個星期之後, 接落黎係喉嚨發炎
呢幾日又被時凍時熱ge天氣搞到身體又唔舒服
最慘情係帶黎ge喉糖食晒
真救命, 咳死你丫ma個女la~
番學踏入第三週, 習慣左每日九點起身食早餐,
除左星期五番九點要早d起身之外
大部分時間都係下午六點先放學
春天丫~春天~ 妳幾時黎丫~
雖然我中意冬天, 但係都只限於放假戈陣懶在床上ge日子丫~
黎左呢邊之後就冬天有幾長, 我就病幾耐, 真陰公..
早知就帶多d使立消啦...
出門在外無d經驗真係唔得,
唉... 可惜澳門寄野過黎貴la...
如果唔係都想叫屋企人幫手寄下d中國食材丫~藥丫~
唉...傷心...
希望可以係下次出去玩之前好番la...
|