2015年2月11日 晚上
琴日下午去左Dolce Vita 入貨
買左兩三日自己所需ge食材
跟住又多手買左公用ge清潔用品同廚房用具
唉.. 因為要各煮各..一定要入自己ge食材, 諗起都覺得唏噓..
因為我算早食晚飯ge, 所以都係排第二個煮,
呢幾日都係用ge食材, 雞蛋, 紅蘿蔔, 蕃茄, 蘑菇, 火腿, 香腸,
日日食同樣ge食材...
不過都就快清完, 開始自己煮自己野食, 唉...好麻煩...
第二日一早就用自己買ge磅包同火腿同粟米粒加最後一粒公家蛋整飛碟食, 超好食~~~
中午番左去學校食, 又平又多又方便~
跟住今日上左文法同口語堂~好好玩, 都係複習番d文法,
........................
今日都無咩特別野...完
|