2015年2月10日 早上
你沒有把我的手捉緊, 就是我離開的原因..
雖不足以致命, 卻留下不可磨滅的傷痕..
現在早上十點, 剛起床, 腦海中一直殘留着夢中的感覺,
又是惡夢..
這可能也是我一直不敢放開自己接受新懈候的原因吧
前天在街上被外國人搭訕, 我一直不想理會, 只想離開,
因為我認為他們一定不是我要的人,
但是, 同行的女生跟我說,
"你不要把每個來搭訕的男生都看作是唯一,
就當時交個朋友, 為真正的愛情作練習.."
我聽出來她的用意, 確實,
我從來不跟男生深交的原因是因為我一直把位置留給了那個唯一,
我怕愛錯了, 後悔莫及; 但從不想到錯過了, 更是遺憾..
一早起身就咁感慨, 講番琴日番學ge事la~
中午食完飯之後, 大家提早半個鐘行路上山番學,
行丫行, 行丫行, 真係好攰..
點知到左課室門前先知個professor例遲20分鐘,
妖, 早知唔行得咁趕la~ 仲諗住比好印象比佢添
第一堂的歷史堂, 老師一開口就知我今次死硬la,
係澳大戈陣我無修過葡國歷史, 佢講左一大串我唔知ge野,
除左巴西ge歷史同革命ge我略知一二, 其餘我都係幻聽中渡過,
救命丫~ 又要上歷史堂la~ 仲要一星期兩堂添..
老師第一日早落左一個鐘, 我地就去左學院2樓小cafe食下午茶,
我叫左個葡撻同朱古力蛋酥, 葡撻同澳門戈d好唔同, d蛋好似慕絲,好好吃,
跟住去左上口音聽力堂, 幾好玩, professor好nice,
完左之後就齊齊行番宿舍..
原本我以為唔同班戈兩個人會幫大家先煮好飯,
點解我太天真, 佢地去晒行街,
番到去屋企仲聞到陣燒燶味,
原來佢地出門前燒水無關火,真係非常危險,
個犯人仲係超黑仔戈個,
因為佢一早起身發現佢掛係外面ge衫飛到人地屋企,(其他人最多只係飛落地)
跟住發現腰包放左係洗衣機度洗, 入面ge紅包褪色, 搞到成萬蚊染晒色
但係趕住上堂又要放低d錢,
今次又要煲燶水, oh my god~!
因為太肚餓ge原因, 有人提意各煮各,
我唔係好明, 大家都咁肚餓, 而廚房得一個, 點解要各煮各?
有人附和話每人口味都唔同, 各煮各好d,
但係你地有無諗到我地有六個人, 各煮各最後輪到戈個係唔係要餓死?
有人煮就自然有人食架la, 要甜d要咸d自己加調味料唔得咩?
好心你地就唔好咁自私la...
尤其是第一個話要各煮各戈個, 第一個番到到就開始煮,
食材係大家一齊比錢ge, 都同你講左有d食材貴要慳d食,
有咩可能你一個人拎咁多貴野係度煮,仲一面自然ge樣,
我真係炆到都唔想理lo...
自己煮一人份你地唔會覺得好浪費時間同食材咩?
我真係無野講lo...
既然你地想各煮各lo, 食材自己任拎, 咁我都唔洗同你地慳啦,
我真係唔想自己煮自己食咁麻煩lo..
第一個食完, 第四個都仲未開始煮, 我真係無語了..
仲講到我好似係唔想煮野好自私,
我頂, 我又唔係唔幫手,
我唔識煮只少每次開伙我都有入黎幫手切下餸, 洗下pan,
好過你地每次只係想快d食到飯,
都同你地講過排下d清潔同煮飯,
每人輪住做有規律d又輕鬆d,
只少唔洗等邊個得閒做下好心出黎洗下,
唔一齊相處都唔知自己耐性係咁好...
我都比自己ge脾氣嚇親,
如果唔係為左慳戈筆房租同有個照應,
其實我真係好想自己出去一個人住..
或者只係同兩個比較熟ge朋友一齊住,
六個人, 睇黎要慢慢磨合多一陣la..
唔講la, 去煮我ge獨丁丁早餐先...
|