2015年3月21日 星期六 晚上
攰死啦~~~~~
今日去左Aveiro玩
Aveiro係被名為葡萄牙ge威尼斯,有貢多拉船遊船河,
我地就選擇左租單車, 因為唔洗錢~~
但係竟然無一架單車係啱我高度ge
搞到我最後都係放棄用單車代步
因為地陪Ricardo帶我地去一間食馬介休出食ge餐廳
打開Menu...嘩...最平都要18歐...
因為無咩差別, 我點左個20歐ge紅酒燜馬介休伴薯泥
好食....錢黎架!梗係好食啦!!
其實個餐廳都算係服務好同氣氛高級
所以20歐我都將佢歸為食服務同食氣氛
算值得一試ge~~~
下午去左大學行, 都係我地Coimbra個大學靚d~
行番火車站戈陣我地買左一人一粒ovo mole
好食丫`似糕點但係味道似月餅
我買左一盒番Coimbra食~
琴日朝早係葡萄牙有得睇日蝕
我地咁啱有堂
早出門口由小小ge缺口到大學廣場上睇太陽變月亮
好多人都用專用眼鏡睇
我就用太陽眼鏡睇, 睇到眼都花埋
攰...今日行左咁多路, 早訓..8
|