2015年2月17日 下午
唔經唔覺就到左年廿九, 明明提醒自己一定要係年廿八戈日洗邋塌,
最後都係比番學ge心思搞到唔記得左件事,
原本諗住可以順便清潔下個廚房同兩個廁所..
同人地一齊住真係好辛苦, 只少我覺得我忍得到已經好勁,
我自認本人都已經算自私,點解佢地每個仲可以比我更自私?
共用區域係廚房同廁所, 而有沖涼地方ge廁所就係我隔離,
因為天氣凍同埋懶, 我通常都係隔一日ge中午沖涼, 隔兩日洗一次頭,
每次洗完我都會順手將自己ge頭髮汁起, 費事塞住個去水位,
唔知係佢地屋企人養得太好定懶得汁, 每次去廁所都見到個浴缸成ja髮菜, so disgusting!
廁所個地下成日都有一團黑蚊蚊ge髮菜, 第一次發現我汁左去dom,
但係唔洗一日又有, oh shit! 洗唔洗咁懶丫~ 地方清潔d唔好咩? 點解要等人幫你dom?
d頭髮又長, 我又唔會係廁所梳頭, 一定唔係我d頭髮lo..
仲有個廚房, 每次煮完野食都唔識清下d野,
你煮你ge, 我煮我ge, 但係你都唔好將你唔用d野放晒係琉璃台度啦,人地都要用ga,,,
最令我心淡係大家都住埋一齊, 想痴下餐好次欠左你錢咁, 話咩"我煮我自己戈份架ja~"
我丁,, 洗唔洗咁絕丫...大家一場同學, 你計得咁盡真係好咩?
唉...真係...人情冷暖丫...
|