2015年2月9日 清晨
狂風呼叫, 天寒難耐, 夜不能寐...
夜晚ge Coimbra真係好凍, 即使我着住羽絨,厚襪, 被肩, 開暖爐, 都會係半夜凍醒,
我開始考慮要唔要去揾個人孖舖, 只少多一張被可以蓋..
琴日係星期日, 身患重病ge我無出街ge意慾, 成日都留係宿舍玩電腦,
夜晚因為約左同學出外食正宗葡國餐, 所以又開始將自己包到成隻種咁,
我地去左近praza de rebulica ge一間餐廳,
叫左一jar sangria 同埋一jar shamiada (正確串法不明) ,
一盤Bacalhau, 一盤arros de marisco同一大盤海鮮
最後食左杯chocolate musse, 超正~
完左之後我地就行路番去宿舍..
今日係第一日番學,
整理過timetable之後發覺堂數唔多,
星期一下午由兩點到六點有Historia同Laboratorio,
星期二無堂,
星期三下午由兩點到六點有Estruturas同Comunicacao,
星期四由十一點到下午四點有Geografia同Historia,
星期五就朝早九點一堂Arte同下午兩點到六點ge Estruturas同Comunicacao,
唉,星期二無堂我係開心
但係我更想星期一或星期五無堂lo...咁可以連住周末出去玩多一日,
好期待今日ge開學丫,
不過我比較想快d感冒好番出去玩lo...
|