2015年2月5日 早上
好似又係因為時差問題,大家六點就起身等食早餐,
因為十一點先拎到屋,我地汁好野之後係房間玩左陣UNO~
我地租戈間屋係三樓, 無電梯, 所以搬行李戈陣真係重到死,
因為我地有六個女仔, 其中兩個女仔要住一間房, 房東仲幫我地拎多一張床同衣櫃,書枱,
房東係一個男人, 人nice又幾靚仔, 仲話我地如果缺咩都可以同佢講,
六個人一個月950, 又包水包電包煤, 算好好架la~
因為琴日學院office休息, 下午要趕去報到, 所以大家決定報到完先買日用品,
但係無端端比人帶左去Loja da Cidadao,
經過一番混亂之後先知係到左葡萄牙要三日之內黎呢到報到,
大概到六點幾先到我地班人, 聽d職員講話期間去左旅行要係三日內番黎呢度報到,
後來陪一個同學去買con, 歐洲呢度ge服務真係好到無得彈,
買副con都要查呢樣查戈樣, 仲不厭其煩咁聽我地d爛葡文,
之後番去L.C買左張11次ge巴士咭,
好似話遲d有學生証買會抵d, 但係我地最快都要19號先有...
睇黎真係要同呢度好熟la~
因為時間關係,我地都係去左D.V食晚餐,
跟住走之前去左掃日用品~
之後大家高高興興咁番宿舍汁自己間房,
番到去見到所有野都整整齊齊乾乾淨淨,
我地都懷疑係房東先生幫我地將d傢俱清潔晒,
都慳番我地唔少功夫去汁屋.
但係, 我地都無諗到即使搬左入黎都唔好唔記得夜晚好凍,
自己一間大房, 一個大衣櫃, 一張書枱, 一張櫈, 一張床, 一張被,
凍到我要起身着羽絨先訓得着,
心諗真係唔係好掂水, 一定要買多一張被或者暖爐,
但係一張被真係好貴...
起身之後去左廚房揾野食, 食左D士多啤梨,
之後起程去考入學試,
原來附近係有車到學院, 等我地琴日仲行左半個鐘上山,
考之前大家商量好一齊考C1, 因為一定會降一級, 最後我都係去左B2,
有兩個同學同班, 一個去左B2第二班, 兩個去左B1,
下星期就開學LA~希望可以識到異國靚仔la ~哈~
中午又係去左學校餐廳食, 一份2.40歐, 等於葡幣24蚊,
有包, 有湯, 有野飲, 有甜品, 有生果, 超抵~
跟住大家搭車去番琴日loja de cidadao附近行街,
因為戈度好多中國商店, d老闆都係中國人,
見到我地就一直同我地傾計,仲計平我地添~
買左一個電暖爐, 一對毛拖鞋,一個筆筒
跟住去左D.V食晚飯,叫左個Bacalhau, 7.5一份超貴,
因為呢幾日周車勞動又淋雨又凍,
終於我都中左招, 感冒...加埋我已經有四個病人,
真係超辛苦, 開頭喉嚨痛, 跟住打乞次, 然後鼻塞, 流鼻水,
琴日買左米, 今日一朝早就起身煮粥, 食左個橙,
跟住同Celia去左Marcado買餸, 一齊煮中午飯,
下午就留左係宿舍休息養病, 希望感冒快d好番la...
(下回待續)
|