| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2014 年 11 月 23 日 星期日  |
| 第四屆youtobe |
分類: 點點滴滴 |
做左兩年工作人員,
今年就做個小觀眾享受呢個FSSSA同FAHSA ge大盛事.
由氹仔搬黎橫琴,
個場靚左,
好開心自己支持戈隊拎左人氣獎同冠軍,
上海灘真心正,
自由題都做得好好,
主角仲係中學ge學長,
真係好高興~
完場之後同SA一齊影相,
標誌住今年品牌活動ge完結,
真係好唔捨得,
因為呢次可能係大學入面最後一次參加呢個活動,
下一年就不在澳門la...
後黎跟左大隊去新順發食晚餐....係宵夜 (FSSSA會長請架!)
兩年ge秘書姐姐唔係lo假架~
去戈陣係FAHSA會長車,(比我半強逼)
番黎就係FSSSA 會長車,(因為住同一幢宿舍)
但係我唔多中意坐電單車,
如果唔係最後一年,
我都唔會出到兩點幾先番宿舍,
仲要夜晚坐電單車來回筷子基同橫琴咁驚險= ="
點都好la~
我覺得由加入FSHSA開始,
到分拆成FSSSA同FAHSA,
因為有呢個機會識到咁多一齊奮鬥ge朋友,
我大學ge回憶先如此豐富,
感謝你地^^
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 356 | »
|