今日中午同FAH學生會ge同伴一齊食飯
順便開左個換屆會議
畢竟仲有兩個月就要去葡萄牙啦
而且係會長, 秘書, 財務, 公關部長都要走
換新血ge事情真係趕到上心口
最慘ge係本來要接秘書職位ge新人竟然唔做
突然無人接我個位
點算....
我真係唔想遠距離聽錄音做會議記錄lo~= ="
仲慘過上口譯堂
講真, 我都做左兩年秘書姐姐
好似坐住個位唔肯走咁
真係有d唔好意思
唉... 無人識得欣賞呢個位
希望下星期開會有人黎接我個位啦
--------------------------------------------------------------------------
-小插曲-
比會長慫恿底下
最後都係參加左六個學院合辦ge X'mas party
...
完左會議之後,
得番我同會長同一個資深ge學長係會房
我地談論到x'mas party戈陣
好奇怪
我問到多唔多FST ge男生參加時
在場ge另外兩個人都好大反應
學長已經有女朋友.. (知道佢有女朋友之前曾經有少少留意過佢)
會長係同屆葡文系同學.. (單身, 成日係度話要識女仔, 不過覺得佢另有對象)
學長一邊話唔明我點解一定要揀FST,
一邊話可以介紹朋友比我識;
會長一直係度重複
"點解我會輸比FST, 點解我會輸比FST...."
我同佢地坦白自己ge理想對象戈陣
我只不過想話希望自己ge另一半係比較熟悉電子科技領域
睇住佢地ge反應我真係唔知好嬲定好笑
不過我都想係大學入面參加一d特別ge活動見識一下
時間係12月21日夜晚, 觀光塔食自助餐
要盛裝出席,
當晚仲有雙人舞環節
希望會識到唔錯ge人啦~
會長話如果揾唔到partner只少仲有佢
聽住先啦~g.g
|