2015年4月3日
今日係Harry potter studio!!!!!
諗住七點起身出發會趕到車去la.
點知最後都只能搭的, 用左40磅,,,,流血不止....
無計la~一生人一次~
以後都唔會有機會去,
重點係, 我已經book左飛!!
入門口前係出面ge雕像影相~
取票亭拎飛
大門入口有主角門ge手印,
入到去可以見到好多好大ge角色相係牆度
借左個中文導航就排隊正式參觀la~~
排隊戈度會經過哈利住過ge小房間, 影相~~
入到去先睇一段影片回顧就開啓霍格華茲大門入去參觀
第一個場景係霍格華茲ge high table地方,
真係好懷念~ my god~
見到人人手上拎住一本小筆記
問清楚之後先知原來係租導航戈度會比小朋友一本收集浮印同揾金探子ge筆記, 唔洗錢架~
我更係立即去拎本la~ ~~~
眼殘ge我本來可以好快參觀完ge行程就因為要揾金探子而延長好多
不過d浮印真係好靚丫~~算係最值得收集ge小禮物`
我仲入左去體驗室模擬騎掃把同飛天車,
好傻咁買左兩張相做紀念...
沿住行會去到火車站?? 緊係假ge火車站la~
有九又四分三月台同火車,
影完相行出去就係餐廳~
因為係中午時候, 所以除左有名ge Butter beer我仲買左三文治....貴...
Butter Beer係好飲..不過個味就好似澳門ge忌廉汽水加cream係上頭...歡迎DIY
食飽之後就出去繼續參觀
戶外有三層巴士, 飛天車, 海格ge摩托車, 仲有哈利bb ge屋企
再入去係模具區可以睇到一比一ge角色蠟像, 假ge bb佛地魔等,
行入去係斜角巷, 影相~
跟住入去係畫區, 唔錯
最後係霍格華茲大模型, 華麗~壯觀~全白色~
結束參觀之後會到紀念品商店,
好彩前一日係國十字買左唔少, 所以e+可以輕鬆d
好想買雷文克勞ge圍巾丫~不過29磅太貴la~而且我又唔可以保証我會好好對待佢, 所以無買
更加唔洗提巫師袍la~貴到飛起~
見差唔多就坐大巴番屋企lu~
|