2015年4月4日 晚上
今日預定睇白金漢宮ge衛兵交接
時間係11:30
見時間有d早就去左piccadily附近行街
11:00左右到林蔭大道戈頭, 人已經好多
迫住咁去到近門口一邊ge人行道等開始
唉...又只能怪自己矮, 一開始比前面d人遮住視線
後黎開始落雨, 前面ge人以為無得睇就離開
就咁就企到前面睇儀式
咚, 咚, 咚 ge鼓聲, 見到先係有警察騎住馬黎維持秩序, 後面跟住一隊衛兵
靠近我戈邊個警察仲係女警黎架, 都十分之英姿颯颯
等左大概五分鐘之後又開始咚咚咚, 又一班衛兵入去
因為係主要交通道路
每次都有五分鐘時間放車過, 再重新疏理人群, 再入一批衛兵,
我只能說成個過程真係...悶...人又多, 又落雨, 又浪費時間
我真係唔會再想睇第二次...
跟住搭地鐵去左利物浦站附近揾最有名ge Fish&Chips店食中午
叫左fish & chips ge 海鮮餐同四分之一隻雞,
點戈陣個店員姐姐認為我食唔到咁多, 仲要點雞
但係因為我堅持所以只好幫我落單,
份量真係唔少...食到我後期真係好飽,
無計la~一個人食, 又要試, 又要死撐...
跟住要走戈陣比我係附近發現有個市集,
買左細佬交代ge懷錶同多件飾物~都算係滿載而歸ge~
差唔多時間就去睇前幾日買ge第三套音樂劇<Wicked>
係最平, 但係最上層, 最邊邊ge位,
唉...一分錢一分貨la...睇到我一直出戲...無感動point...同<Les>真係差幾條街
買左碎冰飲料ge杯做紀念,
跟住就番去訓覺lu..
2015年4月5日 晚上
根據行程表, 今日只係plain左食英式下午茶,
所以差唔多九點先起身食早餐, 十點先出門口,
係Piccadily行街,
但因為復活節ge關係, 好多店都無開, 漫無目的咁係條街度行,
差唔多三點就去之前上網查過ge有名餐廳食下午茶
服務員姐姐推薦我飲水果味ge黑茶, 係芒果味, 芒果香味超舒服,
一set 糕點由上至下係, 魚三文治兩件, 鬆榚兩件, 蛋糕三件
外加另點ge三件馬卡龍~ 媽丫~我真土豪~
食完就番去休息la...復活節ma...無街行...
|