2007 年 4 月 19 日  星期四  晴天

   
 

今日大佬又比我用電腦啦,,,開心死我啦

聽日又可以買電話喎,,,呵呵''

今日過得一般啦,,,無咩發生過...

只不過係LUNCH個陣同李倩講左D野,,,

之後就...好多人都知左啦...哈哈''

都唔知佢地係咪真係信我講既野添''

上普通話堂個陣同劉寶寶係到傾ONLINE  GAME*

傾左成堂,,,哈哈''都估唔到添''

最開心既都係數學堂同中文堂個陣係到訓教''

超開心啦''就係因為咁,,,

所以測數學個陣就有好多精神...不過都係炒左

唉''都預左啦!!!

之後放學去左電腦室去左整R.C D野,,,

整完之後...MISS  LAU請我地食野

之後就番去等瘋恩放BAND''

跟住就番左屋企''

THEN開電腦搵歌,,,整野''同打呢篇日記*

十分愛*上映啦''



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]