2007 年 3 月 27 日  星期二  晴天

   
 

好耐都無打日記啦,,,

今日放左學之後去左上布偶,,,

上到差唔多6點半,,,

其實都係有D時間係比我地係到吹水咋''

哈哈''之後同丫細,CK一齊番屋企

本來諗住今晚出街的''點知...

比人放左飛機,唉!!!

之後番到屋企,,,大佬係到

叫佢比我用電腦啦,,,佢又比我用喎

好人到,,,我自己都估唔到,,,哈哈''



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]