2007 年 3 月 27 日 星期二 |
|
|
好耐都無打日記啦,,,
今日放左學之後去左上布偶,,,
上到差唔多6點半,,,
其實都係有D時間係比我地係到吹水咋''
哈哈''之後同丫細,CK一齊番屋企
本來諗住今晚出街的''點知...
比人放左飛機,唉!!!
之後番到屋企,,,大佬係到
叫佢比我用電腦啦,,,佢又比我用喎
好人到,,,我自己都估唔到,,,哈哈''

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 262 | »
|