2007 年 2 月 27 日  星期二  晴天

   
 

今日好開心丫''

無乜野發生...正係放學個陣

本來係去搵MISS LAU的''

點知一去到一樓...見到成班TCTV既人

差唔多識曬,,,佢地好大聲咁叫我''

估到搵我笨啦,,,

點知真係搵我去拍野,,,唉...

衰人LK知我一定會幫拖,,,就搵我''

唉''宜家超驚會播出黎丫''

以後星期二都唔可以用電腦丫''

因為大佬休息,,,要第二日先補打...

完''



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]