2007 年 2 月 24 日  星期六  晴天

   
 

唉''

今日過得超唔開心,,,

首先係去食野,,, 唔想提發生左咩事,,,想知就問我啦...

之後同你又似陌路人啦

番到教會之後又玩發燒,,,

最好病死自己啦,,,

死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死,,,

有誰會在乎我的存在???

應該是沒有一個人吧!!!

 團契完左之後大家係到玩,,,

落雨,,,終於等到啦 最開心就係個刻啦,,,淋雨

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉,,,

寧願再識多你一次,,,

成為你的好友 別讓我痛下去,,,

夜晚去左彤屋企訓,,,講就講做功課,,,

 真係會做咩???哈哈,,,當然唔會啦><''

過左一晚,,,不過係去彤屋企之前...

發生左一件事,,,就係有人打電話黎玩電話啦...

係邊個,,,如果無估錯既話應該係上次係網吧識的那人

打左好多次,,,不過正係得一次有講野囉,,,

比佢激死=.=''

曾經答應過你,,,不會再飲啤酒 我會做的''

過埋聽日,,,就番學啦...><''

仲有聽日都唔知點過好,,, 無街去,,,廢是啦...

因為個個都趕住做功課 得閒既,,,搵我出街啦,,,嘩哈哈



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]