2007 年 2 月 16 日  星期五  晴天

   
 

今日十一點起身,,,

THEN刷牙洗面''之後開電腦

唉...

又係咁''等時間慢慢咁過...

等下等下,,,終於等到六點打日記***

個個番曬大陸,,,無人理我><''

傻傻的我...竟然會

愛上摩天輪

真係好想去睇摩天輪丫''

可惜無人陪伴在身邊,,,孤單一個

真的很想問你:當你孤單時會想起誰???

應該不會是我吧!!!

為何街上的人,,,個個也是一對一對

而我卻一個人在街上走...

無奈ING***也許我不應再愛上任何一個人

也沒有這樣的資格!!!

完''



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]