2007 年 2 月 12 日 星期一 |
|
|
今日都平時冇咩一樣,,,
只是琴晚發燒攪到今朝嘔左2次,,,
唔知仲有冇發燒,,,呵呵''食左2粒藥見冇咩事,,,
咁就番學啦,,,到左中文個陣...藥力發作
訓Zz''左差唔多2堂,,,哈哈...之後就沒事了
之後都冇咩特別事發生,,,只是把聲沙到乜咁,,,
仲比人串添,,,唉*
THEN放學之後,,,落左去玩左一陣
就同左張旺旺去左搵馮文瀚,,,之後一齊搭車番屋企,,,
開心死*
開始懂得掛念一個人,,,
是否已對他有感覺???

[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 262 | »
|