2007 年 2 月 12 日  星期一  晴天

   
 

今日都平時冇咩一樣,,,

只是琴晚發燒攪到今朝嘔左2次,,,

唔知仲有冇發燒,,,呵呵''食左2粒藥見冇咩事,,,

咁就番學啦,,,到左中文個陣...藥力發作

訓Zz''左差唔多2堂,,,哈哈...之後就沒事了

之後都冇咩特別事發生,,,只是把聲沙到乜咁,,,

仲比人串添,,,唉*

THEN放學之後,,,落左去玩左一陣

就同左張旺旺去左搵馮文瀚,,,之後一齊搭車番屋企,,,

開心死*

開始懂得掛念一個人,,,

是否已對他有感覺???



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]