2007 年 2 月 13 日  星期二  晴天

   
 

今日特登番學默中文,,,

默完之後冇幾耐...又訓Zz''左

THEN過左一個小息之後上地理堂,,,

同謝SIR講早退,,,THEN去左醫療室等爸爸接我,,,

足足等左1個鐘多D><''

爸爸來了之後,,,帶左我番頌富睇醫生,,,

番黎之後食左藥..就一直訓Zz到3點幾,,

等彤拎功課比我''

之後咪係到一邊訓Zz一邊等你地打比我囉''

一個都冇''得巫巫,彤,靜打過比我''

雖然冇聽到,,,But好過打都冇打啦''

完''



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]