2007 年 2 月 8 日  星期四  晴天

   
 

琴晚因為幫小駿駿作文,,,

SO遲左訓''而且今日早上仲差D唔肯起身添><''哈哈

今日冇乜特別事發生,,,

只是普普通通...

不過LUNCH個陣,中文補默,,,

成班人係MISS田面前出貓,,,呵呵

擺明蝦佢啦''我都唔想的><''鬼叫佢一定我地補默喎''

放學去搵我D妃子(小欣欣,小靜靜)玩''呵呵><''

冇幾耐CLL同TKM過左黎一齊玩''

隻手好番D啦,,,不過上I.S個陣痛左好耐丫''

唉''時痛時唔痛,,,都唔知佢想點???

5點半就走左LU''哈哈,,,

多采得小魚翅送我番屋企''

邊個有興趣加入燕國大家庭???

有興趣加入者請留CM''THX''

燕國家庭有:(排名不分先後*)

妃子:小靜靜,小倩雯,小穎穎,小如如,小泰泰,小欣欣

丞相:小然然,鋒哥哥

太監:小魚翅

御醫:小欣欣

諫官:小CK

地方官:小恩恩(地方名:恩倩*)

          小馬馬(地方名:)



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]