2007 年 1 月 27 日  星期六  晴天

   
 

今日一朝早就番左學校,,,

本來係教D新會員步操,,,點知自己都操埋一份''

因為自己傻左,,,

放左學之後番左屋企''3點幾個陣就出左元朗番教會

一去到,,,團契完左,,,

咁就維有去玩啦''

同李溢智鬥籃球''呵呵,,,嬴左佢    10:9

之後就同丫吳一齊打羽毛球啦''

冇幾耐佢家姐都黎埋''咁就一齊玩啦''

都幾好玩傢><''呵呵

差唔多6:30點就走啦,,,去左7仔買野,,,

之後就去左搭巴士啦,,,撞到巫巫

咁就同佢一齊搭車番屋企啦''

番到黎就差唔多7點''

唉''媽媽又番大陸啦,,,屋企冇人都冇所謂,,,

但我驚自己睇唔住自己個細妹丫''

完''

CFW''生日快樂

今天雖然是你的生日''但對於我來說也是個很有意義的日子''

因為我已決定左放棄你''雖然試過多次,,,但今次絕不後悔

雖然我是多麼想知上次問你那問題,,,答案是甚麼???

但既然你不說,,,我也不會勉強你的,,,

我們還會是好朋友嗎???我希望會是''

以後也只可過著沒你的日子''

要開始尋找新對象了,,,,,,呵呵><''

 

 



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]