|
|
今日一朝早就番左學校,,,
本來係教D新會員步操,,,點知自己都操埋一份''
因為自己傻左,,,
放左學之後番左屋企''3點幾個陣就出左元朗番教會
一去到,,,團契完左,,,
咁就維有去玩啦''
同李溢智鬥籃球''呵呵,,,嬴左佢 10:9
之後就同丫吳一齊打羽毛球啦''
冇幾耐佢家姐都黎埋''咁就一齊玩啦''
都幾好玩傢><''呵呵
差唔多6:30點就走啦,,,去左7仔買野,,,
之後就去左搭巴士啦,,,撞到巫巫
咁就同佢一齊搭車番屋企啦''
番到黎就差唔多7點''
唉''媽媽又番大陸啦,,,屋企冇人都冇所謂,,,
但我驚自己睇唔住自己個細妹丫''
完''
CFW''生日快樂
今天雖然是你的生日''但對於我來說也是個很有意義的日子''
因為我已決定左放棄你''雖然試過多次,,,但今次絕不後悔
雖然我是多麼想知上次問你那問題,,,答案是甚麼???
但既然你不說,,,我也不會勉強你的,,,
我們還會是好朋友嗎???我希望會是''
以後也只可過著沒你的日子''
要開始尋找新對象了,,,,,,呵呵><''

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |