2007 年 1 月 23 日  星期二  晴天

   
 

今日考數學同中文耹聽''

數學都係唔係好夠時間,,,岩岩好啦''

想改都冇得改''

中文耹聽就仲差''

播得超快''聽唔清楚,,,

之後放左學,,,就即刻留左屋企''

番到黎一個人都冇''大佬又係自己間房

咁我都入番自己間房啦''之後....

就諗起D野''喊左好耐

之後就訓著左,,,7點幾先起身打日記''

唔好意思丫''今日有打電話比我的''

我冇聽到''因為心情超差丫''

一不高興喊夠忘記了''

為他所留的眼淚''值得嗎???你會知道嗎???

不論因何事而留下淚''你也不能永遠記在心中''

看見各位朋友仔對我這麼好''

我答應你們''我會好好對自己''

這是我們的約定



 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]