2007 年 1 月 17 日  星期三  雨天

   
 

今日考3節,,,第一節中文,,識曬

第二節考普通話,,,識曬,,,冇計啦,,,鬼叫我成晚冇訓係到溫書咩

至於Eng聆聽就....5050啦,,,

有D唔係好識囉,,,可能係唔夠訓啦,,,><''

放學個陣,落雨><''冇帶遮,,,

行行下撞到個小學fd,,,嗨完之後就唔見左啦,,,,

今日整左個日記超耐,,,唉!決定左唔再轉啦,,,,

聽日考中史,,,睇黎今晚都係唔洗訓傢啦,,,

考試其間,,,你地可以24小時打比我傢><''



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]