|
|
今日考中史,,,最差的一科
仲以為僧唔識添,,,不過好采琴日有搵書,,,
依家先唔洗驚咋,,,原來有溫書同冇溫書既感覺係超唔同傢><''
放左學之後,,同小然去左行頌富一圈,,,,
之後諗住番屋企訓覺,,,,
點知冇帶鎖匙,,,唉,,,,
係出邊等左勁耐,,,,係呢個時候就撞到02 O既EE,,,
佢請左入去佢屋企等,,終於都唔洗企啦,,><''
係個到傾左陣計,,,
到6點幾先番到屋企,,,,,好慘丫,,,
完,,,,,

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |