2007 年 1 月 18 日  星期四  晴天

   
 

今日考中史,,,最差的一科

仲以為僧唔識添,,,不過好采琴日有搵書,,,

依家先唔洗驚咋,,,原來有溫書同冇溫書既感覺係超唔同傢><''

放左學之後,,同小然去左行頌富一圈,,,,

之後諗住番屋企訓覺,,,,

點知冇帶鎖匙,,,唉,,,,

係出邊等左勁耐,,,,係呢個時候就撞到02 O既EE,,,

佢請左入去佢屋企等,,終於都唔洗企啦,,><''

係個到傾左陣計,,,

到6點幾先番到屋企,,,,,好慘丫,,,

完,,,,,



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]