琴晚冇訓過,,,因為係到傾電話囉,,,
本來諗住溫電腦傢,,點知冇溫到,,,
本來係到等丫細打比我,,,點知等到2點幾個陣
就打左比你啦,,,結果傾到5點幾,,,
之後就溫書,,,溫到6:30就打比陳彤叫佢起身番學,,,
Then,去左洗頭,,吹頭,,攪掂曬D野就打比佢叫佢出黎一齊番啦,,,
哈哈,今日第一節考ENG作文,,,作左超多字,
之後考電腦,,個個都以為係好難,,點知....
個個都比陳SIR厄左,,,連我都係啦><''
放左學之後,,咁我就去左搵MISS LAU交PPBOOK
之後就見到林琳,,咁佢就陪我等,,,
THEN我地一齊出去搵丫細,,,,,
搵左勁耐,,,,終於都係天瑞M記到比我地搵到佢
係個到留左一陣,,,冇幾耐就出左啦
本來諗住回家的,,,但結果都是去左北江食野,,
之後就去左林琳屋企,,,嘩!從未試過去FD屋企去得咁好玩傢,,超正
仲諗住溫書,點知一黎到,,,,,,,,,,,,,
完,,,,