2006 年 12 月 11 日  星期一  晴天

   
 

今日一早本來係同呂英偉and陳富榮鬥快番到學校既,,,

點知6點起身一睇,超凍,所以唔肯起身,所以就輸左比賽

咁今日就7:30先出門口,約左陳彤,去到唔見佢,咁我就自己一個走啦,

番到學校先記得張八達通係佢到,唉∼比人記左一個名><

之後入到去,見到陳彤,跟住出番去拍卡,,,跟住就早會啦

lunch個陣陪左張林琳去圖書館,見到好多人丫,,,

玩得都幾開心!!!跟住就落左去罰企,唉∼仲要罰多2日企

到左放學,本來話練歌既,冇啦啦有人話唔練,

因為音樂堂練左,所以就冇練啦,,,

咁之後就陪左陳嘉慧等人啦,冇幾耐就去左留堂班留堂,,,

跟住留完之後就落左去打左陣波,之後就上左去等2a班放學啦,

等左勁耐都未放,之後仲見到好多人比人鬧添,

之後miss袁走出黎叫我地走,咁我地咪走囉,,,

跟住就左去打左一陣波,冇幾耐就清場,

咁我就同陳嘉慧出去等人啦,等左勁耐都唔見,,,

係學校出面見到丁丁啦,問丁丁點解得你一個,跟住佢話d人仲
miss袁鬧緊,

唉∼又係個男班長><

到左6:15就同陳嘉慧走左lu∼



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]