2006 年 11 月 23 日  星期四  晴天

   
 

又可以用電腦啦,好開心丫!

今日都平時一樣都係番左學,

lunch個陣有班際排球睇,可惜2B都係輸左比中一d人,唉,埸波擺明係讓啦><

之後就上英文堂啦,無無聊聊就咁過左2堂啦,,,

跟住到左放學就去左打波,之後就同左2A班d女仔玩,

差唔多6點個陣,我同馬詠恩,梁可恩就陪左丫細去m記食野,之後就番左屋企啦,,,,

你會否細心地看看我寫給你的字?
還有9天便到限期了,你又會否有行動呢?



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]