2006 年 11 月 19 日  星期日  晴天

   
 

好耐冇用過電腦啦,

不過就算有用都冇on msn,因為我怕自己會忍唔住同你講野,

今日一早又係番左學...去左維港

唉!都有成個月冇放假啦!人人都放假,但我又要番學喎><

明明隻左腳開始好番,點知又到隻右腳有事喎∼

都唔知做咩會咁...

依家晚晚都傾電話,傾到成1點幾,

不過日日傾d野都唔同,反正我都唔會咁早訓傢啦,,,



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]