今日lunch個陣打班際排球, 本來諗住會贏啦,點知都係輸波, 冇計啦,最衰就係網前d波冇人接, 唉∼最後...都係輸左10分! 雖然都超唔想輸波,不過始終都係輸左, [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日lunch個陣打班際排球, 本來諗住會贏啦,點知都係輸波, 冇計啦,最衰就係網前d波冇人接, 唉∼最後...都係輸左10分! 雖然都超唔想輸波,不過始終都係輸左,