2006 年 12 月 1 日  星期五  晴天

   
 

今日lunch個陣打班際排球,

本來諗住會贏啦,點知都係輸波,

冇計啦,最衰就係網前d波冇人接,

唉∼最後...都係輸左10分!

雖然都超唔想輸波,不過始終都係輸左,



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]