2006 年 12 月 4 日  星期一  晴天

   
 

終於整番好部電腦啦,,,

今日一番到屋企之後就去左澡涼,陳彤就去左我丫妹張床訓覺,

澡完涼之後就訓左一陣,

冇幾耐就起身玩電腦啦,原來我已慢慢學習到不用休息!超勁><

玩到12點幾就做功課啦,做到3點幾陳彤起左身之後,

咁我就煮野比佢食啦,佢係第一個食我煮既野,,,

食完野之後,咁我就叫左陳彤陪我去樂湖

諗住出門口個陣茹梓朗就打比我,咁我就同佢講我要去樂湖啦,跟

住佢又話去,咁我地就約左佢係樂湖到等啦,行到頌富個陣發現唔

記得帶大佬袋野,咁我就同陳彤行番到拎啦,點知見到羅世傑拖住

個女仔去拍拖,個女仔仲要係我地間學校添,有咩可能佢仲快過我

拍到拖丫><,到左樂湖咁我地就一齊去幫我大佬放左部PSP

啦,放左$980,都算唔錯啦,,,

跟住去完樂湖之後,我地就左天瑞排球場啦,見到佢地係到玩數字

球啦,咁我就入去一齊玩啦,點知一入去玩就比陳家成叫其實人夾

攻我,唉!激死,,,聽日唔好比我見到佢丫!!!跟住冇幾耐陳

家成就走左LU,突然好似變到冇野玩咁,咁我地就打排球啦,打

左冇幾耐,就正係得我同蕭家豪打,超好玩丫,,,冇幾耐佢都走

埋,咁我地再傾左一陣就番左屋企LU...



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]