2007 年 1 月 16 日  星期二  晴天

   
 

今日正係考I.S,,,,識曬,,

一放左學就番左屋企...

因為2晚都冇訓過,,,所以超眼訓,,,,

咁就訓左一陣啦,,,下4就訓到2點幾,,,

起身食野,,,跟住就幫大佬落樓下睇野,,,

今日冇on msn咪就係因為大佬休息囉,,,><''

跟住就要講講夜晚個餐啦,,,

因為爸爸媽媽番左大陸,,,so屋企冇人

好采今日大佬唔洗番工咋,,,如果唔係又唔洗食野lu,,,

知唔知我地食咩呢,,,m記丫,,,

好味好味,,><''



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]