|
|
今日正係考I.S,,,,識曬,,
一放左學就番左屋企...
因為2晚都冇訓過,,,所以超眼訓,,,,
咁就訓左一陣啦,,,下4就訓到2點幾,,,
起身食野,,,跟住就幫大佬落樓下睇野,,,
今日冇on msn咪就係因為大佬休息囉,,,><''
跟住就要講講夜晚個餐啦,,,
因為爸爸媽媽番左大陸,,,so屋企冇人
好采今日大佬唔洗番工咋,,,如果唔係又唔洗食野lu,,,
知唔知我地食咩呢,,,m記丫,,,
好味好味,,><''

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |