今日一大清早就起左身,,, 本來有好多人上黎我屋企溫書傢,,, 不過因為屋企有人,所以冇黎到><'' 之後9點幾就出左黎玩電腦,, 玩到2點幾丫細同鎖匙上左黎我屋企 咁我地就一齊出左去溫書,,,次次出襯去都係溫唔到書既,,,><'' 今次考試一定要加油啦,,入番A,B班啦,,,, 出去個陣,本來係諗住去天澤圖書館到溫既,,, 點知冇開,,,咁就上左去天逸籃球場到溫啦,,, 見到好多小學同學,,,之後仲見到燒雞, 咁就同佢打左一陣排球啦,,,之後就番左屋企啦,,, 開心,,,,><''完 你又再一次欺騙我,,,難道我當你是朋友 而你卻認為朋友是用來出賣的嗎!? 就算你答我:是 我也不會後悔曾當你是朋友 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]