2007 年 1 月 11 日  星期四  晴天

   
 


今日好多科都要補測丫,,,例如:世史,數學啦,,,

好彩2科都識,,,好好彩丫,,,

之後仲派埋科學同電腦小測卷添,,,唉!如果科學多一分就合格啦

冇計啦,,鬼叫自己唔搵書咩><''

不過電腦冇溫過都有30.5分喎,,,哈哈!!!

攪到依家都唔知應唔應該溫書好喎,,,><''

完.....

原來你對我的印象開始改變了,,,

難道是我做錯事!?還是是我改變了!?

既然你已對我失去信任,,,為何還要對我這麼好!?

你是否有想過放棄我們之間的友誼???



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]