2006 年 11 月 11 日 星期六 |
|
|
琴晚同王健偉傾電話傾到差唔多12點,
傾到尾,佢都差唔多訓著添,不過佢始終都係冇講到一d野,
收左線之後,我都平時一樣都係訓唔著...
可能我真係痴左線啦,唉!
今日10點就起左身啦,不過上唔到msn,唔知點解!?
跟住12點3就要番學,跟住就出左去大窩口紅十字總部
準備一下d野,跟住就係試玩既時候啦,,,
去到個到,勁悶囉,
之後放學仲要我自己一個搭車番黎,因為唔通車∼
唉!番到黎就將d日記搬番黎呢到...
無無聊聊咁就過左一日啦,回想起今個月,
個個放假既時候,我都好似要番學咁,
其實我都好耐冇放過假啦,,,
就算放假咁又點丫?都係冇野做,咪只係會令我更加想虐待自己
當你地知道我有左呢個病之後,可能會令你地擔心!
各位朋友仔,我都好想同你地講句『對不起』

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 262 | »
|