2006 年 10 月 28 日  星期六  晴天

   
 

今日成12點幾先起身丫...


2:25就番左教會,都幾好玩丫><


有王健偉,毛毛,李溢智,吳嘉敏


4點幾就左啦,仲同佢地成班人分散曬添...


不過好彩都比我同吳嘉敏搵番佢地,但冇幾耐我就同左吳嘉敏搭車番屋企lu


番到屋企...就過左去天澤到喝喜酒,


差唔多11點先番到屋企丫...嘩哈哈!


 



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]