2006 年 10 月 22 日  星期日  晴天

   
 

今日有好多人黎左我屋企...


本來仲以為係我丫哥掛緊機,所以先唔比我用電腦,


原來係佢知道今日會有人上黎,所以先唔比我用...


佢地上左黎差唔多成個鍾既時候,佢地竟然係到玩水,唉∼


冇幾耐我地就去左網吧打機,去到要等到4點先有得玩...


玩左一個鍾就走左lu...番曬屋企!!!



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]