2006 年 10 月 15 日  星期日  晴天

   
 


今日一早去左打波(唔係排球)


跟住就去左et屋企..冇幾耐就去左元朗...


睇王健偉踢波..唉!好無聊囉..去到都冇人理我既..


睇到5點幾佢地就去左跑步,而我就同丫君坐係到...


等到李溢智番黎送左我地去搭車.佢就走左lu∼


番到頌富,見到成班fd,同佢地玩左一陣就番左屋企lu∼


無無聊聊咁就過左一日啦!!!!



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]