2006 年 10 月 14 日  星期六  晴天

   
 

今日11點先起身,跟住就去左食野...


2點鍾番左學校開會,4點幾個陣就去左練波


一切都好似以前咁...從新黎過lu!!!


從2006年10月14日要做番自己...唔准再為左佢而令自己唔開心啦


『最心痛是 愛得太遲
有些心意 不可等某個日子
盲目地發奮 忙忙忙其實自私
夢中也習慣 有壓力要我得志

最可怕是 愛需要及時
只差一秒 心聲都已變歷史
忙極亦放肆 見我愛見的相知
要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次』


 



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]