2006 年 10 月 2 日  星期一  晴天

   
 

今日唔洗番學,

所以去左整頭髮...


整個成幾個鍾丫,不過唔緊要啦!!!


番到黎做埋份功課...

跟住夜晚都冇得訓,個個都係到嘈..

唉!!!我諗聽日都係上堂會睡覺傢啦...



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]