今日唔洗番學, 所以去左整頭髮... 整個成幾個鍾丫,不過唔緊要啦!!! 番到黎做埋份功課... 跟住夜晚都冇得訓,個個都係到嘈.. 唉!!!我諗聽日都係上堂會睡覺傢啦... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日唔洗番學, 所以去左整頭髮... 整個成幾個鍾丫,不過唔緊要啦!!! 番到黎做埋份功課... 跟住夜晚都冇得訓,個個都係到嘈.. 唉!!!我諗聽日都係上堂會睡覺傢啦...
所以去左整頭髮...
整個成幾個鍾丫,不過唔緊要啦!!!
番到黎做埋份功課...
跟住夜晚都冇得訓,個個都係到嘈..
唉!!!我諗聽日都係上堂會睡覺傢啦...