2006 年 4 月 28 日  星期五  晴天

   
 

今日好正常咁番學放學

可惜牙..俾人記左個過

原因唔想講∼想知既問我

唉∼番到屋企點知我a妹冇啦啦打電話番黎話要見家長

就係咁我就俾我老豆叫左番去啦..

番去都冇所謂...唉∼

最慘既都係又要聽番d中學野

無無聊聊就咁聽左一陣...



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]