2006 年 4 月 28 日 星期五 |
|
|
今日好正常咁番學放學
可惜牙..俾人記左個過
原因唔想講∼想知既問我
唉∼番到屋企點知我a妹冇啦啦打電話番黎話要見家長
就係咁我就俾我老豆叫左番去啦..
番去都冇所謂...唉∼
最慘既都係又要聽番d中學野
無無聊聊就咁聽左一陣...

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | ... | 262 | »
|